Ryan Townley's "Layers" Part

4 Jan 2021
108 887 Ditonton

Ryan rings in the new year with his massive snaps, hellacious boardslides and some world-class wall crawls. Twenty-twenty one is off to a helluva start.


Keep up with Thrasher Magazine here:
www.thrashermagazine.com
facebook.com/thrashermagazine
instagram.com/thrashermag
twitter.com/thrashermag

Komentar
  • wallride hippie was epic!

    Manuel (Mogely) HerreraManuel (Mogely) Herrera13 hari yang lalu
    • Busenitz pulled this shit in Adidas Diagonal Edit; actually I think it was Silas in Inhabitants

      grhmcchrngrhmcchrn4 hari yang lalu
    • Reminded me of Silas Baxter Neal!

      Jack KhorramJack Khorram11 hari yang lalu
    • Pure wizardry.

      Matt Greer MusicMatt Greer Music12 hari yang lalu
    • Idk how it's possible. But the real question is..how can u think this trick?!?😂🔥🙌🏼

      Amedeo BarrocuAmedeo Barrocu13 hari yang lalu
    • Came from your insta story lmao what’s up mogs

      Jesus DelgadoJesus Delgado13 hari yang lalu
  • Whats the song?

    🙂 Yo butkus! 🙂🙂 Yo butkus! 🙂Hari Yang lalu
  • Damn!! solid part. Style reminds me of Templeton.

    Leandro IbarraLeandro Ibarra2 hari yang lalu
  • Best part I've seen for a long time.

    randomofarandomofa2 hari yang lalu
  • 3:36 That was sick keep it up 🤟🏻🛹

    \\OWEN SUTER //\\OWEN SUTER //3 hari yang lalu
  • Sir, you know your shieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet

    Chris NedChris Ned3 hari yang lalu
  • lml

    Engels RomeroEngels Romero3 hari yang lalu
  • hippy wall ride was the best trick ive seen in a min

    Collin GillCollin Gill4 hari yang lalu
  • Impressive skating and style for sure, good music, great part. Bonus points for no Red Bull or Monster caps.

    Benjamin WhiteBenjamin White4 hari yang lalu
  • Wall Rider of the Year

    Popcorn SuttonPopcorn Sutton4 hari yang lalu
  • The intro is when Disney bought star wars

    TheMilkMarketsTheMilkMarkets5 hari yang lalu
  • 🏆🏆🏆❕☣👽☣

    Jandro bernalJandro bernal6 hari yang lalu
  • that kinked boardslide was gnarly

    Jod FrutJod Frut6 hari yang lalu
  • aaliyah

    Xavier BosleyXavier Bosley6 hari yang lalu
  • 🤟🏻😍🛹🔥🔥🔥

    Leonardo MenezesLeonardo Menezes7 hari yang lalu
  • goood asmsdmvideopart

    ElGuajisElGuajis7 hari yang lalu
  • The music killed it for me

    Raymond AronhaltRaymond Aronhalt7 hari yang lalu
  • Gaaayyyyyyy

    Wicked VolumeWicked Volume8 hari yang lalu
  • This dude is very well rooted

    onullonull8 hari yang lalu
  • Wtf did i just watch, jesus christ

    ANTIHEROANTIHERO8 hari yang lalu
  • sick sherds ryan love that wallride

    CASEY 01S0N ツCASEY 01S0N ツ9 hari yang lalu
  • Shitty music , great moves

    dave mcgrathdave mcgrath9 hari yang lalu
  • фига стильный, круто))

    turtleGIRLturtleGIRL9 hari yang lalu
  • 3:09 🔥🔥🔥🔥

    Connor OneConnor One9 hari yang lalu
  • This screamed spanky

    elijah ekinselijah ekins9 hari yang lalu
  • I feel like some of the kids now are like lizard-bots or they sold their souls. But I feel like this dude is just a human being who is gnarly.

    UNDERGROUND WHEREHOUSEUNDERGROUND WHEREHOUSE10 hari yang lalu
    • haha lizard bots

      Brett WilliamsBrett Williams9 hari yang lalu
  • I had to rewind this joint three times for that wall ride to really comprehend what had happened. That shit was sick!

    Square StanleySquare Stanley10 hari yang lalu
  • SALVEEE SKATE,eu e alguns amigos estamos tentando levantar a cena do skate na nossa região,pois aqui todos estão muito desmotivados,então peço a ajuda de todos que puderem,se inscrevam no nosso canal e nos sigam no Instagram @sb.acorte,o skate nunca morre !!!!

    A Corte SBA Corte SB10 hari yang lalu
  • Hello please follow my son's Instagram page @sb.acorte he and a group of friends are trying to raise the skate scene in our Paraíba Valley region São Paulo Brazil

    Rosemeire SamuelRosemeire Samuel10 hari yang lalu
  • Love his style but skating rails with rails is cheating.

    Barry O'teroBarry O'tero10 hari yang lalu
  • That was an amazing part

    Brady CraigBrady Craig10 hari yang lalu
  • such a good trick selection. 🔥

    elijah skateselijah skates11 hari yang lalu
  • What’s the first song?

    Juan07Juan0711 hari yang lalu
  • What school is that @2:26

    PasteyPastey11 hari yang lalu
  • Love his style

    Fakie WillyFakie Willy11 hari yang lalu
  • Talent.

    PoshinobiPoshinobi11 hari yang lalu
  • move this person to supreme team, it will be perfect addition to them really

    Сергей БелыхСергей Белых11 hari yang lalu
  • That board slide towards the end on that kinked rail looked like death lol

    RonRoweFCRonRoweFC11 hari yang lalu
  • I dig his kickflips.

    Chad LeBlancChad LeBlanc11 hari yang lalu
  • So we're not gonna talk about how he was being chased by a damn dog-

    Niko OikawaNiko Oikawa11 hari yang lalu
    • THAT WAS HIS DOG- should've waited till the end to comment that- 🤦‍♀️

      Niko OikawaNiko Oikawa11 hari yang lalu
  • I saw this dude get a trick at the wedge like 2-3 years ago idk if it was in a video but he is pure focus and like in it when he is getting footy

    Flow ArizonaFlow Arizona11 hari yang lalu
  • Amezing job !Fuck Yeah!

    João Gabriel Vieira GracianoJoão Gabriel Vieira Graciano11 hari yang lalu
  • Similar to hufnagel

    Nick tolkNick tolk12 hari yang lalu
  • song titles?

    creek indigocreek indigo12 hari yang lalu
  • Hot damn those lil slappys have me swoonin'

    dave growldave growl12 hari yang lalu
  • Sick part bruh bruh

    reeeezy100reeeezy10012 hari yang lalu
  • He looks so much like Heath Kirchart in some of these clips, it's crazy!

    alfredoking14alfredoking1412 hari yang lalu
    • So much !

      TheNowhereTeamTheNowhereTeam10 hari yang lalu
  • Assalamualaikum, Allahumma Sholli Ala Sayyidina Muhammad:)

    Liram MunirLiram Munir12 hari yang lalu
  • The way he squats before he pops is disturbing

    Jameson FairringtonJameson Fairrington12 hari yang lalu
  • One of my favorite skaters

    9bola39bola312 hari yang lalu
  • He looks a bit like Heath Kirchart in some clips

    Natty SpectrumNatty Spectrum12 hari yang lalu
  • Inspiring

    Pedro Henrique DinizPedro Henrique Diniz12 hari yang lalu
  • Wow 🤩That’s how you board slide ladies and gentlemen. That had to be scary man

    Chris KellermanChris Kellerman12 hari yang lalu
  • Ryan Lay is so good

    thegnarcsthegnarcs12 hari yang lalu
  • Karl Urban

    N AN A12 hari yang lalu
  • Killed it 🔥

    Miguel VielmaMiguel Vielma12 hari yang lalu
  • Great job guys! Much love from Switzerland

    Alexander BertalloAlexander Bertallo12 hari yang lalu
  • sick treflips but no nollie and no switch

    Elkiwi197Elkiwi19712 hari yang lalu
  • Not sure why but I get mad Jerry Hsu vibes from Ryan. He’s hella sick!

    Skate BetterSkate Better12 hari yang lalu
  • 3:07 blunt to shuv holy Christ

    Alex BrinkmanAlex Brinkman12 hari yang lalu
  • If you have not watched it, go and watch the followed episode with him

    CFCVideosCFCVideos12 hari yang lalu
  • SQUIRT THE DIRT

    Charlie ZelenoffCharlie Zelenoff12 hari yang lalu
  • how is it that thrasher uses the mouse and doesnt get banished to the shadow realm by the big D?

    Michael TsaltasMichael Tsaltas12 hari yang lalu
  • Sheeeesh

    Knight CookKnight Cook12 hari yang lalu
  • Why do they just replay the Sam exact tricks in this video? He’s getting paid to do like 10 tricks, most on very low surfaces. Step up your game.

    Infinite GoldInfinite Gold12 hari yang lalu
  • a young Nacho from Better Call Saul :-)

    wost81wost8112 hari yang lalu
  • Don't forget to bring a towel

    Michael Thomasson-BoldtMichael Thomasson-Boldt12 hari yang lalu
  • King of board slides

    Eddie LeeEddie Lee12 hari yang lalu
  • Ryan's skating reminds me of a mix of Matt Berger and Ed Templeton

    LurkerLewLurkerLew12 hari yang lalu
  • 3:50 holy fuck

    Sam RussellSam Russell12 hari yang lalu
  • This guy is my favourite skater

    611 CLUB611 CLUB12 hari yang lalu
  • that pop is insane

    Tan JanikTan Janik12 hari yang lalu
  • that was the best part I have seen in a while

    Evan GilhooleyEvan Gilhooley12 hari yang lalu
  • Who ever chose the music need to be fired expeditiously

    estevancoriaestevancoria12 hari yang lalu
  • This guy has to be an extraterrestrial.

    Justin- DJ Tape FireJustin- DJ Tape Fire13 hari yang lalu
  • this dude needs to be in supreme with william strobeck

    baksybaksy13 hari yang lalu
  • I have never riden on a set of theeve trucks gullwing tracker they wore the worst

    Mathew HarmerMathew Harmer13 hari yang lalu
  • Wow

    Iam InvictusIam Invictus13 hari yang lalu
  • 3:36 RUN THT BACK TURBO!!

    Wavy-MFWavy-MF13 hari yang lalu
  • Damn that board slide at the end the shot from the back looked like he was going to eat it

    Optical JoeOptical Joe13 hari yang lalu
  • 2021 sending its strong with this one, massive drops Ryan! excellent music and editing too!

    Matt WillisMatt Willis13 hari yang lalu
  • good on you!

    Justin shanJustin shan13 hari yang lalu
  • The Heath and Dylan torch shines on

    Ryan RichRyan Rich13 hari yang lalu
  • Goodness lawd he wallrides comes off the brd so it goes thru the pipes on the wall that shit was so great had to watch 3 × bcus my mind couldnt believe that is what he was doing but yes it was?????? Im 38 yrold so i grew up on tbe muskas kostas all the bad ass street ogs so i saw what it was but to see where skating has evolved 2 it isnt real i just cant imagine watching these guys in front of u im just in a state of shock disbelief? Chris joslins plan b true part is ender when he tre flip that gap that is described more of a canyon i mean wtf wtf wtf so they have gone not dbl as huge but quadruple as huge and the tech stuff is so beautiful tre flip into 5-0 tre flip out i just cannot understand what my mind is telling me that its seeing god bless all you skaters out there stay safe. And to the pros thank u so much at damn near 40 u guys make me feel like a lil kid again watching this amazing beautiful art!!!!!!!!!!!!!! God bless u all and stay safe and injury free$$$$$$$!!!!!!!!!!

    Peter VelousisPeter Velousis13 hari yang lalu
  • Why appears images of his dog in some moments of the video , but lease tell me than is not dead the dogo

    NichoNicho13 hari yang lalu
  • What’s the second song?

    Josh YackeyJosh Yackey13 hari yang lalu
  • 💣💥

    Skrap LifeSkrap Life13 hari yang lalu
  • Sickk AF

    Brandoja - Blind Ape - BluntwistBrandoja - Blind Ape - Bluntwist13 hari yang lalu
  • Woooow the wallridecovid It,s ok

    Alberto hernandezAlberto hernandez13 hari yang lalu
  • Nice!

    Windixie MusicWindixie Music13 hari yang lalu
  • 4 days into the year and we already have a TOYT contender.

    Cheerio BoxCheerio Box13 hari yang lalu
  • AMAZING SKATER but whats with the 720p? I love the retro stuff like the fisheye lens stepping on quality is not good. :/

    Cheerio BoxCheerio Box13 hari yang lalu
  • Honestly, it was a great part. ..But right when the music changed it got next level.

    SnowMetalSnowMetal13 hari yang lalu
  • Damn sick part

    Big MBig M13 hari yang lalu
  • gnar

    Sean GonzalesSean Gonzales13 hari yang lalu
  • The side rails make the board slides less impressive. So easy to hold slides with side rails on your board.

    Joolz ForrestJoolz Forrest13 hari yang lalu
  • Name of the songs pls

    venas lloronasvenas lloronas13 hari yang lalu
  • ...he makes me wanna get a pair of board rails...deadass...

    jaeh x jonajaeh x jona13 hari yang lalu
  • Amazing ender.

    Sonny MohammadzadehSonny Mohammadzadeh13 hari yang lalu
  • idworlds.info/from/vJKUiJTIrH-oaJI/video

    Masadu WhitecanthropeMasadu Whitecanthrope13 hari yang lalu
IDworlds